1.       Nebuďte přehnaně dramatičtí
Zvláště v kancelářském prostředí musíme často spolupracovat i ve vyhrocených situacích. Pokud však neexistuje skutečný problém, nevytvářejte ho.
Vaším úkolem je ulehčit šéfův život, nikoli ho zatěžovat zbytečnou dramatizací problémů. Tu ponechte svému deníčku. Pokud budete mít v zaměstnání nálepku „královna dramatu“, vaše šance na povýšení rapidně klesají.
kancelář a dva lidé
2.       Pravidelně odvádějte dobrou práci
Jak budete pracovat na vaší současné pozici, bude v tomto ohledu zásadní. Vynikající hodnocení výkonu a pověst produktivního zaměstnance má značnou váhu.
Pracujte tvrdě a s železnou pravidelností. Zdokonalujte svou pracovní morálku. Nezapomeňte však tuto radu aplikovat v souladu s kulturou vaší firmy. Nevykládejte si tento bod tak, že se musíte snažit vyhovět každému rozmaru vašeho šéfa.